>Istanbul Fashion Week Karma 1 Defilesi : Zeynep Erdoğan,Niyazi Erdoğan,Zeynep Tosun..

>Karma 1 defilesinin yıldızı bence açık farkla Zeynep Tosun ‘du !!! Hafize Çeliktürk’ün yaptığı styling ‘ tek kelime ile süperdi. Deri elbise ve bluzlar muhteşem..Niyazi Erdoğan’ı çok sevimli ve ironik buldum,temasını podyuma aktarmakta çok başarılıydı, fermuarlı şalvar pantlonları beğendim, erkek olsam bu koleksiyonu giyermiyim bilmiyorum ama çok sevimli olduğu kesin.Zeynep Erdoğan’ın pencereli bluzleri favorim ama genel koleksiyonda biraz sönük buldum, belki de bir önceki koleksiyonundan dolayı beklentim çok yüksekti.Yine de renkler ve bol kesimleri ile göze çarpan bir koleksiyon..

Şimdi sırada Arzu Kaprol ve Atıl Kutoğlu var…

Bir Cevap Yazın

