>VIVA FASHION!!!!/ISTANBUL FASHION WEEK IS ON!!! …. YAŞASIN MODA !!!ISTANBUL FASHION WEEK BAŞLADI….

>Istanbul Fashion Week dün akşam Vogue dergisi ve Moda Tasarımcıları Derneğinin ev sahipliği yaptığı Santral Istanbul Enerji müzesindeki parti ile başladı.Bence parti Vogue dergisi gibi çok ‘cool’ bir partiydi..Oldukça beğendim ve başarılı buldum.Müzıkler ve ortam bana kendimi New York’ta Soho partilerinde gibi hissettirdi..
Bugünün ilk defilesi Gizia’yı giriş kartları kuyruğundaki karmaşa yüzünden kaçırdım.Kartıma eriştiğimde defile sona ermişti :(((((((
Şu an merakla Karma 1 defilesini bekliyorum.İzlenimlerimi sizlerle paylaşmaya devam edeceğim …

Bir Cevap Yazın

