>ISTANBUL FASHION WEEK’İN ARDINDAN… ÖZGÜR MASUR VE SİMAY BÜLBÜL :IWF ‘nin YILDIZLARI …

>Bir Istanbul Fashion Week daha geride kaldı….Defileleri,ünlü konukları ve partileri ile yine adından çok söz ettiren IWF de bence en göze çarpan tasarımcılar Özgür Masur ve Simay Bülbül’dü.Bu iki güçlü yeteneğin yanı sıra ;Niyazi Erdoğan’ın dolmuş kültüründen esinlendiği koleksiyonu da çok yaratıcı ve özgündü.Gül Ağış’ın renkleri ve formlarını çok beğendim.Hakan Öztürk’ün stylingi de koleksiyona ayrı bir hava katmıştı.Günseli Türkay  da  porselen’den esinlendiği koleksiyonu ile beni etkileyen tasarımcılar arasındaydı.Özellikle saçlardaki çiçekler ve porselen fincanlar ve porselen ögesinin koleksiyon materyallerinde desen ve aksesuar olarak kullanımı çok süperdi.
Özgür Masur, benim favaori tasarımcım, kadın ruhunu ne kadar iyi anladığını koleksiyonunda bir kez daha gösterdi.Püskül öğesinin ve balenli eteklerin göze çarptığı koleksiyonu çok beğendim.Simay Bülbül ise yine kendi tarzını konuşturarak güzel bir görsel şölen sundu.İmbat rüzgarı kokan bu Tasarımcının koleksiyonu beni rüya diyarlarına sürükledi.Tuana Büyükçınar’ın masalsı koleksiyonu yine çok güzeldi.

Özgür Masur,farklı dokuları bir arada kullanarak yaratıcı siluetler oluşturmuş, bence süper ….

Niyazi Erdoğan’ın koleksiyonu temayı podyuma en özgün aktaran tasarımcıydı.Özellikle pantlon formlarını, fermuar detaylarını ve tornavida  şeklindeki aksesuarları çok yaratıcı buldum.

Zeynep Tosun defilesinde Hafize Çeliktürk stylingi muhteşemdi..

Derimod defilesinde sahne alan Emre Altuğ defileye renk kattı.Derimod koleksiyonundaki metal aksesuarları,formları ve genel koleksiyonu beğendim.AVVA bu yıl daha sade bir show sergiledi.Defilede yer Pascal  da artık milli mankenlerimiz arasında :))) Collins’in danslı karografisi Ugurkan Erez imzalıydı ve çok ilginçti.Dizi yıldızlarının sahne alması bana biraz fazla medyatik ! geldi.Bana göre defilede kıyafet ve koleksiyon  izlenmeli, dizi yıldızları değil..Mavi defilesini ve koleksiyonu çok güzel buldum, zincir aksesuarlar çok yaratıcı sekilde kullanılmış, adeta olsa da giysek dedirtiyor.

Avva defilesinin açılışını Pacal yaptı.

Derimod defilesinin kapanışını yapan Emre Altuğ ‘un metal düğmeli deri ceketi gözalıcıydı.Derimod koleksiyonu metal aksesuarları ve siyah,kızıl kahve ve bordo ağırlıklı renk paleti ile göz alıcıydı.

Erkek koleksiyonunda ceket ve yelek kombinasyonları yine sıklıkla yer alıyor.

 

 

Kıvanç Tatlıtuğ defileyi Ali Tarhan ve Sait Sökmen’le beraber izledi ve sonra Mavi’nin partisine katıldı.

Damat Tween defilesinde smokin giyen Dita von Teese ilgi çekti.Damat Tween kadın koleksiyonu  da başarılı koleksiyonlar arasındaydı.

Cotton koleksiyonunu 70li yıllardan esinlenerek hazırlamış ve Discorium’da kapanış partisinde sundu.(Bence gerek koleksiyonun siluetleri, gerek mekan, gerek parti müzikleri 70ler değil 80lerdi :)))) Ben partiye  New York’ta Soho’dan aldığım siyah gözlüklerimle katıldım ve çok  eğlendim …..

Bir Cevap Yazın

