“Fatmagül’ün suçu ne?”ekibiyle öğle yemeği sohbetinde neler oldu?

Geçtiğimiz Perşembe günü Toplum Gönüllüleri Vakfı(TOG)’un toplumsal cinsiyet eşitliği ve kadınlara yönelik projeleri desteklemek amacıyla “Fatmagül’ün suçu ne?” dizisinin oyuncularıyla verdiği öğle yemeği davetindeydim.Cemiyet ve iş dünyasının önde gelen isimlerinin katıldığı davette herkes çok şıktı.

Perşembe akşamları hiç kimseye randevu vermiyorum çünkü benim “dizi gecem”, kahvemi ve kurabiyelerimi alıp en sevdiğim dizi “Fatmagül’ün suçu ne?” yi seyrediyorum.Öncelikle şunu söylemek isterim ki, Ay yapım’ın bu  ekibindeki oyuncuların hepsi çok sıcakkanlı ve sempatikler..Benim  gözüme çarpanlar ise;

  • Ekipteki  oyuncular tüm kadro katılırken başrol oyuncusu Beren Saat’in yemeğe katılmayarak böyle önemli bir toplumsal sorumluluk projesine destek vermemesini çok garipsedim,benim gözümde puan kaybetti.
  • Dizi senaristi Ece Yörenç ve Melek Gençoğlu’nun  konuşmaları herkesi çok duygulandırdı.
  • Sumru Yavrucuk(Ebe nine) eflatun bluzu ile çok şık ve güzeldi.
  • Kaan Taşaner (Vural) ve Engin Öztürk (Selim) gerçek hayatta çok sempatik ve neşeliler..Özellikle Kaan Taşaner, esprileriyle herkesi kırdı geçirdi.
  • Fırat Çelik (Mustafa), sempatik tavırları ve kibarlığı ile benden tam puan aldı.
  • Esra Dermancıoğlu (Fatmagül’ün yengesi Mukaddes) çok şirin ve göründüğünden çok daha zayıf.
  • Bülent Seyran (Fatmagül’ün abisi Rahmi) son derece kibar ve asil.
  • Engin Akyürek yemeğe biraz geç katıldı,diğerlerinin aksine daha mesafeli ve biraz gergin bir havası vardı.
  • Yapımcı Kerem Çatay ekibin en karizmatik erkeği..
  • Sevtap Özaltun(Mustafa’nın kız arkadaşı Asu) çok güzel bir kız..Çıtı pıtı ,çoook seker ..
  • Yemek boyunca Toygar Işıklı’nın yaptığı dizi müzikleri fonda çaldı.Meğer ne kadar güzelmiş dizinin müzikleri..Ay yapım umarım soundtrack olarak çıkartır..ve ilk alanlardan biri ben olurum:))
  • Yardım amaçlı düzenlenen piyangoda ödül olarak set ziyareti, dizide figüranlık ve takı verildi.Benim bazı arkadaşlarım dizide figüranlık ödülünü kazandılar :)))
  • Feryal Gülman,Gül Dürüst,Ferhunde Verdi davetin en şık bayanları arasındaydılar.Gül Dürüst’ün siyah deri pantalonu ve Ferhunde Verdi’nin Chanel ceketine bayıldımmm..
  • Ben davete kendi tasarımım bir bluz, Roberto Cavalli ipek etek, pudra rengi Dior ayakkabılarla katıldım.

Sonuç olarak TOG vakfının daha önce katıldığım bir çok organizasyonu gibi bu da  çok güzel bir yemekti, hem toplumsal sorumluluk projelerine destek vermiş olmaktan hem de en sevdiğim dizinin oyuncuları ile tanışmaktan büyük  keyif aldım.

Vakıf Başkanı İbrahim Betil TOG’un projeleri hakkında bilgi verdi.TOG gerçekten çok değerli projelere imza atan bir vakıf, İbrahim Betil ve TOG ekibini gönülden  kutluyorum.

One response to ““Fatmagül’ün suçu ne?”ekibiyle öğle yemeği sohbetinde neler oldu?

  1. Çok keyifli bir yazı olmuş!Beren Saat konusunda da katılıyorum!Sonuçta bu bir toplumsal sorumluluk projesiydi ve dizinin başrol oyuncusunun da buna destek olması gerekirdi!Tek sorumluluğu orada olmaktı oysa ki…

Bir Cevap Yazın

