ELLE dergisi ve Binboa’nın düzenlediği “Strawberry Pink” Partisi

Dün akşam ELLE dergisi ve Binboa’nın ortak düzenledikleri “Strawberry Pink” partisindeydim.davetlilerin pembe giyerek gelmeleri istenen bu parti, adı gibi “pespembe”ydi.Şişhane’de IKSV binasının en üst katındaki Lux’te yapılan partide girişte Binboa’nın pembe strawberry kokteylleri ile karşılandık.Ben pembe jean  bir pantolon( bu yılın “must have” listesinin en önemli paçalarından biri🙂 ve siyah boyfriend ceket giymiştim.Derin Sarıyer’in pembe bir instalasyonu ile renklendirilmiş mekanda muzikler çok cool’du.Güneri Cıvaoğlu ve Gökhan Kimsesizcan ile ayaküstü sohbet ettim.Sevgili Cem Başar tüm konuklarla tek tek ilgilendi, pozitif enerjisine hayranım:) Arkadaşım Serap  Tibuk çok neşeliydi,beraber dans ettik.Esin Övet ve Onur Baştürk de davetliler arasındaydı.Sevgili arkadaşım Esra Zarakol  çok şıktı ve  benim gibi sık sık twit atıyordu,ben de paparazzilik yapıp onu çektim:) Gözüme çarpan diğer bir şık bayan ise Arzu Akdoğu’ydu.Partiye beraber geldiğim arkadaşlarım Yasemin ( @modatutkusu) ve Şebnem (@sebnemden)  ile çıkışta kahve içmek istedik ama geç olduğu için istikatmetimizi eve çevirdik.Elle dergisinin imza attığı başarılı cool partilerden birini daha bu şekilde noktalamış olduk :)))

Bir Cevap Yazın

