Alem Dergisi ve Damas’ın ortak davetinden notlar:Sezen Aksu takıları ve Tiffany Keys

Dün Nişantaşı Damas mağazasında Alem dergisi ve Damas’ın ortak düzenlediği davetteydim.Sevgili Dilek Ertek’in zarif evsahipliğindeki davet benden tam puan aldı.Tiffany Keys’in yeni pırlantalı modellerinde aklım kaldı.Benim almak istediğim  yeni model ne yazık ki bitmiş ama Nisan ortasında tekrar gelecekmiş.Bayanlar, kaçırmayın derim:))

Ama esas gözümü alamadğım parçalar ise sevgili Sezen Aksu’nun tasarımı broş ve yüzüklerdi.Ben Sezen Aksu’nun en koyu hayranlarındanım,bestelerine,güftelerine,sesine,şarkılarına adeta tapıyorum.Onun şarkılarını terapi olarak dinlerim.Takılarına da en az şarkıları kadar beğendim.İşte “Melek ve şeytan”isimli yüzüğü ve “Veren el” adını verdiği broşu:Tek kelimeyle muhteşem,siz de aynı fikirde değil misiniz?


One response to “Alem Dergisi ve Damas’ın ortak davetinden notlar:Sezen Aksu takıları ve Tiffany Keys

  1. Günsel’cim blog da post da harika:)İyi ki sen yapmışsın bu postu:)))))

Bir Cevap Yazın

