Four Seasons Hotel’de Süleyman Demirel Defilesi

Bu akşam  Four Seasons Bosphorus Hotel’de gerçekleşen Süleyman Demirel defilesindeydim.Sevgili dostum Ayşe Azizoğlu’nun organize ettiği davette moda ve hazır giyim sektöründe ikinci kişisel defilesini gerçekleştiren genç tasarımcı ‘SOROYAYI TAŞLAMAK’ filminden yola çıkarak recm‘i protesto ederek kadına yapılan şiddetin ve hiçbir kadının taşlanarak ölümü hak edecek kadar suçlu olamayacağı fikrini işleyerek kan ve ten renklerinin hakim olduğu bir koleksiyon sergiledi.Podyumun kumla kaplandığı defilede görsel tema hakimiyeti çok güçlüydü.İlk kez tanıştığım Süleyman Demirel çok sempatik ve yaratıcı bir genç tasarımcı..Giyim tarzı bana John Galiano’yu anımsattı.Mesajları keskin ve kuvvetli, her ne kadar defiledeki kıyafetler benim tarzım olmasa da tema bütünlüğünü beğendim.

Davetin en şık kadınları sevgili arkadaşlarım Arzu Kunt, Sibel Serin,Ayşe Azizoğlu,Serap Tibuk,Nilgün Dumanlı ve Neslihan Kozanoğlu idi.Ben yeni 2011 ilkbahar yaz koleksiyonum ‘Pure Love’ dan siyah tek omuz ipek şifon kendi tasarımım bir elbise giydim ve çok beğenildi.Feryal Gülman ve Siren Ertan da kokteyle katılan şık konuklar arasındaydı.

Tuğçe Kazaz’ın baş model olarak yer aldığı  defilenin ardından düzenlenenAfter Party’de Fransa Başkonsolosu Herve Magro ve eşi ile sohbet ettik.Herve Magro, Ankara doğumlu,çocukluğu Türkiye’de geçmiş, muhteşem Türkçe konuşan bir Fransız..Çok kibar,bilgili ve sempatik, gerçek bir Türk dostu.böyle bir başkonsolos’un Türkiye’de görevli olması çok büyük bir şans..Kendisi ve eşi ile Cannes film festivaline katılan Nuri Bilge Ceylan’dan bahsettik.Sohbetimiz ve neşemizbol olan After Party çok keyifli geçti.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Bir Cevap Yazın

