TEPE & ANQRART GALLERY açılışı

Nişantaşı Brandroom’daki davetten sonra sevgili arkadaşım Esra Zarakol’un organize ettiği TEPE & ANQRART GALLERY açılışının kokteyline katıldım.

Açılışta Esma Ekiz ve oğullarının çalışmalarından oluşan “Ekizler Resim Heykel sergisi” sanatseverlerle buluştu.Kokteylde rastladığım arkadaşlarım arasında Serap Tibuk,Meral Çalışıcı,Deniz Murathanoğlu ve Perihan Akı vardı.Sevgili Perihan yeşil bir gömlek giymişti, rengini çok beğendim.Meral,Deniz ve Serap yine çok şıktı.Meral’in Herve Leger eteği bence  sezonun must-have parçalarından..Ama bence gecenin en şık bayanı açık farkla Esra Zarakol’du.Siyah elbisesine bayıldım..çok sade ama çok çarpıcı..Telaştan nerden aldığını sormayı unuttum ama ilk fırsatta soracağım:)Ben sezonun hit parçalarından neon pembe bir uzun etek giydim ve jean mont ile kombinledim.Eteğim çok beğeni topladı :))Sergiyi dolaşırken Ertekin’e rastladım,mavi sakalı ile yine çok karizmatikti..En sevdiğim köşe yazarlarından Onur Baştürk de davetliler arasındaydı.

Entellektüel ve elit bir kalabalığın yer aldığı sergide eserleri sergilenen Esma Ekiz,hiç okuma yazma bilmediği halde 52 yaşında resim yapmaya başlamış ve akademik eğitim almış üç oğlu ile beraber sanat çeverelerinde büyük yankı uyandıran eserlere imza atmış.Akademi ile geleneği sentezleyen ve  Doğu ile batıyı buluşturan bu sergi beni çok etkiledi.Niaşntaşı’na yolunuz düşerse uğramadan geçmeyin..( Adres:Hüsrev Gerede caddesi,Ahmet Fetgari sok,31/A Teşvikiye)

Bir Cevap Yazın

