“Ajda Pekkan for TWIST” tanıtım daveti

4 Mayıs Çarşamba akşamı yoğun bir davet trafiği vardı.Ben ilk olarak  “Ajda Pekkan for TWIST”  tanıtım davetine katıldım. Koleksiyonu dün akşam   İstiyepark’ta özel bir davetle  tanıtıldı.

Sarışın, güzel, avrupai, moda ikonu kadın…Superstar..Ajda Pekkan..Çocukluğum,gençliğim Ajda şarkıları dinleyerek geçti..Koyu bir Ajda hayranıyım. Her şarkısını ezbere bilirim, hepsinin bende ayrı anısı var.. Ajda ile bir çok kez aynı ortamlarda bulunduk, sohbet ettik.Sanatı ve enerjisine hayranım. Tabii ki Moda zevkine ve giyim tarzına da..Bu yüzden Ajda Pekkan for Twist koleksiyonunun tanıtım davetine giderken oldukça heyecanlıydım..Bir Moda tasarımcısı olarak Ajda neler yapmış merak ediyordum.Sevgili  Yalçın Ayaydın, her zaman güzel projelere imza atıyor.O yüzden performansı yüksek bir koleksiyon bekliyordum.Ve askıları görünce yanılmadığımı anladım:)

Sevgili arkadaşım Arzu Kunt ile beraber geldiğimiz davette İstanbul elitleri yoğun olarak katılmıştı.Demet Sabancı Çetindoğan çok zarifti.Esra Üstünkaya ve Emre Ertürk ile ayaküstü sohbet ettik.Köşe yazarlarından Bülent Cankurt,Esin Övet,Onur Baştürk ilk gözüme çarpanlardı.Ajda gelince yoğun bir izdiham yaşandı.Ajda’ya kardeşi Semramis Pekkan ve yeğeni Zoran Lavani eşlik ediyordu.

Ajda dövme yaptırmış.Bana biraz fazla gelmekle beraber yine de beğendim:)

Superstar’ın, 2011 ilkbahar-yaz sezonu için  hazırladığı koleksiyon  siyah, gri, beyaz ve kırmızı renklerin ağırlıkta olduğu 25 parçalık  kıyafetlerden oluşuyor.İlerleyen günlerde kıyafetlerin haricinde çanta, eldiven ve kolyeler de koleksiyonun birer parçası olacak. Ben 70li yılları anımsatan t-shirtleri beğendim.Fiatları 79 TLden başlıyor.Ceketler 700 TL civarında. .

Koleksiyon Ajda Pekkan’ın gardrobundan, eski fotoğraflarından ve filmlerinden ilham alınarak tasarlanmış, sınırlı sayıda üretilmiş ve  5 Mayıs’ta İstinye Park’ta satışa sunulacak.Ajda hayranları…kaçırmayın: )

Bir Cevap Yazın

