Edition Hotel açılış partisi ve Hollywood yıldızı Diane Kruger ile bir gece……

Davetten davete koştuğumuz gecenin 3.durağı  Mübariz Mansimov’un sahibi olduğu Levent’teki Edition Otel’in açılış davetiydi.. Edition markasının sahibi ve butik otel konseptinin yaratıcısı Ian Schrager’in ev sahipliği yaptığı, Avrupa’daki ilk, dünyadaki ikinci Edition Otel’in açılışı için dünyaca ünlü isimler İstanbul’a gelmiş.Billionaire Club’ın sahibi İtalyan işadamı Flavio Briatore, Cipriani’nin sahibi Giuseppe Cipriani, Diane Kruger, ünlü model Lily Donaldson, Amerikalı aktör Joshua Jackson davete katılan dünya jet setinden isimlerdi.. Flavio Briatore ile sohbet ettik, çok sempatik ve tam bir italyan :))) Giuseppe Cipriani solaryumdan yeni çıkmış gibiydi:)) Lily Donaldson’u çok soğuk ve itici buldum,devamlı poz kesip saçlarıyla oynuyordu.Diane Kruger ile de tanıştık, çok sempatik ve güzel bir kadın..Benim aklım Vodfone Red partsisinde çıkacak olan  Nilüfer’de olduğu için fazla uzun kalmadım.Benden sonra gecenin ilerleyen saatlerinde Hadise çıkmış sahnneye ama ben Reina’ya doğru yola koyulmuştum bile..


Bir Cevap Yazın

