Bebek Şenliği’nin ardından…

Her yıl olduğu gibi bu yıl da Bebek Şenliği , Bebek’i “şenlendirdi”.. Tasarım, moda, müzik ve eğlencenin içiçe olduğu bu şenlik benim için çok güzel geçti. Tasarımlarımı sergilediğim standımda birçok ünlü müşterimi ve arkadaşlarımı konuk ettim..Ürünlerimin hepsi kapış kapış gitti ve hemen bitti🙂 Çok şirin yeni insanlarla tanıştım, modaseverlerden tasarımlarımla ilgili feedbackler aldım..Tüm gelen arkadaşlarım ve müşterilerime teşekkür ediyorummmm :))

Bebek  Şenliğinde birçok ünlü standımı ziyaret etti: İşte bunlardan bir kaçı :))

 “Çocuklar duymasın” dizisinin dominant teyzesi Zeyno Gönenç ,Bebek Şenliğine özel hazırladığım t-shirt koleksiyonumu çok beğendi.

Yeni çıkardığı Aşk albümü ile iyi bir çıkış yapan Demet Akalın standımın konukları arasındaydı.

Mıknatıs albümü ile zirveyi hedefleyen

Sevgili arkadaşım Betül Demir de

tasarımlarımı çok beğendi.

Peki ben kimlerin tasarımlarını beğendim?İşte benim favorilerim ;

Sevgili arkadaşım Gül Ağış’ın tasarımlarını her zaman çok beğenirim.Bebek şenliğine özel tasarladığı clutch çantalarına bayıldım, kapış kapış gitmiş, ben gördüğümde sadece mavi ve siyahı kalmıştı.Çok fonksiyonel , içine I pad bile sığıyor.Galata moda’da kaçırmayın derim..

Jale Hürdoğan ile stand komşusu olarak tanıştık, özgün tasarımlarına ve sempatikliğine hayran kaldım.Üstündeki kendi tasarımı kıyafeti çok sevdim.

Simay Bülbül’ün hikaye anlatan tarzına bayılıyorum.Bebek şenliğindeki favorim deri bustiyerleri idi.

Bana göre Özlem Kaya en özgün çizgisi olan tasarımcıların arasında yer alıyor.İpek bluzlerine bayıldım.

Beğendiğim bu tasarımcıların ürünlerini Galata Moda yazımda sizlerle daha detaylı paylaşacağım.

Ayrıca sevgili arkadaşım Alev ve kardeşi Aslı’nın markası ASLIALEV de favorilerim arasında.Bebek’teki butiklerine uğramadan geçmeyin…İlerki günlerde bu marka ile daha detaylı bir post yapmayı planlıyorum.Sevgiyle kalın:)

Bir Cevap Yazın

