Altın Kelebek Ödül Töreni

Dün akşam Cannes ‘dan sonra Istanbul’da kırmızı halıdaydım:) Türkiye’nin Oscar töreni olarak nitelenen Atın Kelebek Ödül Törenine  katıldım.Doğan Medya Grubu ev sahibi olarak tam kadro törendeydi.Sanat ve Cemiyet dünyasının tüm ünlüleri şıklık yarışı içinde kırmızı halıda idi.Haliç Kongre merkezinde düzenlenen ve Star TV’den canlı olarak yayınlanan gecenin açılış konuşmasını Vuslat Doğan Sabancı yaptı.Konuşması, genel açılış konuşmalarının aksine, çok akıcı ve hoştu..

Sunuculuğunu Beyazıt Öztürk ve Ayşe Arman’nın yaptığı törende verilen ödül listesini yarın Kelebek gazetesinde tam liste olarak okuyabilirsiniz.Ben size geceden başka yerde bulamayacağınız enteresan notları ve ilginç anları aktaracağım:

    • En iyi kadın sunucu ödülünü Esra Erol aldı, ama kıyafet secimi başarısızdı.
    • Acun Ilıcalı en iyi erkek sunucu ödülünü aldı, pembe gömleği ile çok şıktı.
    • Enis Beberoğlu çok karizmatikti.En iyi  anchorman ödülünü alan Uğur Dündar’a ödülünü verdi.
    • En iyi haber programı ödülünü Can Dündar aldı.”Bu ödülü yazdıkları kitaplar için içeride olan arkadaşlarım adına alıyorum” deyince salonda büyük bir alkış koptu.
    • En iyi yerli dizi ödülünü “Öyle bir geçer zaman ki..” aldı.Benim favorim “Fatmgül’ün suçu ne?”idi:(
    • En iyi komedi dizisi Yahşi Cazibe..
    • En iyi erkek oyuncu Erkan Petekkaya..
    • En iyi erkek pop müzik şarkıcısı ödülü Tarkan’a verildi.Tarkan çok karizmatik ve şıktı..En iyi şarkı ödülünü alan “Sevdanın son vuruşu” ile tüm salonu çoşturdu..
    • Tarkan’ı beklerken Atiye çıktı sahneye..Showu kötüydü ama sempatik haliyle benden puan aldı.
    • En iyi yarışma programı ödülü Survivor’a gitti..
    • En iyi talkshow ise Okan Bayülgen ve Disco Kralına..Okan Bayülgen Beyaz’a yazdığı  mektubu okudu, çok güzel ve duygusal bir mektuptu :))) “Beraber yürüdük biz bu yollarda felsefesi” içerikli ve aynı zaman da çok da komikti..Çok beğendim gerçekten..Okan, gençlerin yolunun açılması gerektiği mesajını verdi ve benden 100 puan aldı..
    • Sahneye bir ara balerinler çıktı, Kuğu gölü mü var derken sahneye Hadise çıktı🙂
    • Hande Yener en iyi kadın pop müzik şarkıcısı ödülü aldı.Kıyafeti ve kafasına taktığı çicek sepeti görünümlü ne olduğu anlaşılmayan şey çok kötüydü..Bence acilen imajına bir çeki düzen vermeli..Eski sevdiğim Hande Yener’i özlüyorum😦 yeni albümünden söylediği “bana anlat” şarkısını beğendim.
    • En iyi erkek  fantazi müzik sarkıcısı ödülü İbrahim Tatlıses’e verildi, ödülünü oğlu aldı,  çok duygusal bir sahneydi..İbrahim Tatlıses için yapılan kısa film çok güzel ve anlamlıydı, çok beğendim.
    • En iyi kadın fantazi  müzik şarkıcısı ödülünü Sibel Can aldı, saçı o kadar demodeydi ki yorum bile yapamıyorum…Böyle güzel bir ses, böyle demode bir imaj..Sibel Can yeni şarkısı Hançer’i söyledi, çok muhteşem bir ses, gerçekten..
    • Beyaz, Sibel Can ile düet yaptı, Beyaz’ın sesi meğer ne kadar güzelmiş..çok beğendimmmmm….
    • En iyi kadınTürk Sanat Müziği şarkıcısı ödülünü Bülent Ersoy aldı.Alırken Ayşe Arman’a “ben ne diyorsam o “diye fırçasını da attı..
    • En iyi Türk Sanat Müziği erkek şarkıcısı ödülünü Nev aldı.Sinan Akçıl ve Nev aynı ceketi (farklı renklerle de olsa) giyerek pişti oldular:)

Gece devam ederken sevgili dostum Salih Keçeci’nin ev sahipliğini yaptığı Quality dergisi 2.yıl kutlaması ve ödül törenine katılmak için Suada’ya doğru yola çıktım.

Bir Cevap Yazın

