AJDA PEKKAN konserinde neler oldu? :)

Ajda Pekkan’ın her şarkısı hayatımın bir dönemini anlatır, her birinin ayrı bir anısı vardır bende..Çocukluğum,gençliğim ve anneliğim hep Ajda’nın şarkılarıyla geçti.Tarzına hayranım,30 yıldır idolüm benim..Konserini ve yeni şarkılarını heyecanla beklemiştim..Ve beklediğime değdi : Protokolde en önde ikinci sırada seyrettiğim konser tek kelime ile MUHTEŞEM’di !!!!

İlk şarkıları ‘it could be magic ‘ ve ‘on the radio’  beni 80’lere götürdü..Siyah yelek,siyah şortla tam bir SUPERSTAR’dı..Yeni albümünün ilk parçası ‘Sevene zulmedeni yakar geçerim’ ile hepimizi yaktı geçti..Sinan Akçıl’ın bestesi ‘Senin farkın bu’ süper bir parça .. Albüme de bu şarkı adını vermiş. ‘Asla’ şarkısının sözlerini ise Nazan Öncel yazmış. ‘Arkasına saklanmadım yalanların’,  ‘Kimler geldi..kimler geçti..’nin tahtına rakip bir slow..Ajda’nın ikinci kıyafeti gri saten pantalon ve tunik yine çok şıktı..Ozan Doğulu ile yaptığı düet ise tam bir şölendi..’Sen mutlu ol’ şarkısını tüm Harbiye Açık Hava tek ağızdan söyledi.Hep birlikte dans ettik, ayakta alkışladık Ajda’yı..

Ajda bu konserinde beni mest etti yine..içim mutlulukla doluyor O’nun şarkılarını dinledikçe..Sevgili Ajda; sen bizi böyle çoşturdun , mutlu ettin ya , kalbimiz seninle , çoook yaşaaa dahaa…:)

One response to “AJDA PEKKAN konserinde neler oldu? :)

  1. ben de bu konserdeydım , protoklde 3. sırada:)

    harıkaydı gtek kelimeyle !!

    hele yenı sarkısı yok mu, yakar gecerımmm bayıldıııııım🙂

    http://kelebebek.blogspot.com/

Bir Cevap Yazın

