DJ Mamy Rock @Marmara Forum hosted by Onur Baştürk partisi

Dün akşam Marmara Forum’da dünyanın en yaşlı DJ’i Mamy Rock’u dinlemek için Onur Baştürk evsahipliğinde düzenlenen partideydim.Sevgili arkadaşım  Onur’un  davetlisi olarak katıldığım  parti  süperdi.

Daha önce Onur Baştürk’ün  W Hotel’deki partilerini maalesef kaçırmıştım. (Bir Onur Baştürk fanı olarak çok ayıp bana, Ben Kelebek’i Onur yüzünden hep arka sayfadan başlayarak tersten okurum🙂 ) Hep neyse bir sonrakine derken kısmet dün geceymiş. (Bu aslında benim 30 küsür yıldır İstanbul’da yaşayıp hala Dolmabahçe Sarayı’nı gezmemiş olmam  gibi bir şey, hep nasıl olsa gezerim diyorum, bir türlü hala gezemedim). Dün akşam sevgili arkadaşlarım Serap Tibuk ve Muko, benim arabaya doluştuk, muhteşem şöförlüğüm (!) sayesinde Marmara Forum’a eriştik. (Yol da o kadar uzak değil, gözünüzde büyütmeyin ) Marmara Forum çok Modern bir AVM, mimarisi, dizynı ve içerdiği mağazalar çok güzel.Mutlaka görülmesi gerekli. Meraklısına H&M de var :))

DJ Mamy Rock 69 yaşında dünyanın en yaşlı DJ’i..ama öyle güzel bir pozitif enerjisi var ki çoştukça çoşuyorsunuz..Öyle çoştuk ki ben yağan yağmuru bile fark etmedim…Sevgili Esra Zarakol ile tüm şarkılara eşlik ettik🙂

Bu güzel geceden sonra aklımda kalanlar:

  • Mamy Rock benim 70li yaşlarım için Ajda’dan sonra 2. idolüm..
  • Dolmabahçe sarayını en kısa zamanda gezmem lazım..
  •  Onur Baştürk partilerini bir daha  kaçırmamalı..

Sevgiyle kalın :))

Bir Cevap Yazın

