Best Model of the World Yarışmasında neler oldu? Yarışma günlüğü:2.gün


Best Model Of The World  yarışmasını anı anına yaşamak isteyen moda tutkunları için  yarışma günlüğüne devam ediyorum…İşte ikinci gün..

Bugün sabaha karşı biten provanın ardından hepimiz akşama dinç kalkmak için uyuduk.Öğleden sonra heyecan ve koşuşturma başladı.İlk olarak saç ve Max Factor tarafından makyajlar yapıldı.

Makyajlar yapılırken 2010 Best Model of Turkey ve bizi bu yarışmada temsil eden sevgili Songül Erol ile sohbet ettik.Aaşağıdaki resmimizde de görüyorsunuz, ne kadar tatlı ve güzel bir kız değil mi?Ve görüyorsunuz ki  biz Türk kızları makyajsız da güzeliz :))) Gerçi benim gözlerim biraz uykusuzluktan çökmüş ama biz Türk’lerin ışığımız ve enerjimiz güzel :)) Songül de zaten “Best Model of Europe” seçildi, güzelliği ve best modelliği tescillendi :))

İşte Sayın Başkanımız sevgili Erkan Özerman ile  pozumuzu veriyoruz..

Ekibin tamamlanmasını beklerken hatıra resimleri çektirdik.İlk olarak sevgili Organizasyon Komitesi Asbaşkanı Ataberk Oral ile başlamak istiyorum,kıyafetine bayıldımmm :))) Çok şık ve çok tarz..

Solda 2009’un Best Model of Turkey‘leri sevgili Tuğçe Sarıkaya ve Erkan Meriç.Tuğçe çok doğal, zarif,güzel ve hanımefendi bir kız..Adeta kuğu gibi süzülüyor podyumda..Erkan Meriç ise gerçekten çok yakışıklı..

Sağda sevgili arkadaşım, S-Management’in patroniçesi Selin Boronkay. Selin’nin siyah tuvaleti çok şık, değil mi?


Yaprak Dökümü’nün star oyuncusu sevgili arkadaşım Tolga Karel ile lobide kahvelerimizi bekliyoruz..Tolga Bulgaristan’da inanılmaz tanınıyor ve çok ilgi gördü, imza dağıtmaktan resim çektirmekten kahve içmeye ancak vakit buldu🙂

Ve yarışmanın yapılacağı Antik tiyatroya yola çıkmadan önce son karemiz: Ataberk Oral, Neslihan Yargıcı, Tolga Karel ve ben..

Bu yıl 23. yapılan Best Model of the World tüm dünyada 16 ülkede naklen yayınlandı.Türkiye’de is TV 8 yarışmayı naklen verdi.90 ülkeden 168 Best Model’in katıldığı yarışma dünyanın en prestijli Best Model yarışması..Naomi Campell  ile Victoria Silvester bile bu yarışmadan sonra  meşur olmuştu.

Antik tiyatroya girdiğimde büyülü bir atmosfere kapılmış gibi hissediyorum kendimi..Muhteşem bir organizasyon ve yerlerimizi alıyoruz..

Sahneye önce spor kıyafetlerle çıkıyor mankenlerimiz..Ambians muhteşem..Sonra mayolu geçişler ve en son couture kıyafetlerle sahne alıyor yarışmacılar..Ben mayolu geçişten sonra backstage’e gidiyor ve kıyafetlerimin catwalk’a çıkmadan önce son kontrollerini yapıyorum..

Backstage’de heyecan dorukta..Ama herkes neşeli..Sohbet ediyor ve backstage hatıra fotoğrafları çektiriyoruz.İşte size backstage’den kareler..

Best Model of Senegal, benim favorilerimden..(Best Fotomodel of World seçildi)

                          Best Model of Luxemburg , yine benim favorilerimden biriydi.

                                            Backstage’de son kıyafet kontrolleri…

Ve erkeklerden bir kare..Benim erkeklerdeki favorim Best Model of   Venezuella:)

Best Model of the World’de sergilenen kıyafetlerimin bir kısmı toplu halde..

Ve artık backstage’den çıkıp yerimi alarak heyecanla yarışma sonuçlarının açıklanmasını bekliyorum..İşte sonuçlar açıklanmadan öncesi son  kare..

Ve sonuçlar açıklanıyor …

Ve işte BEST  MODEL OF THE WORLD yarışması sonuçları..

  • Best Model Grace : Çin (Bayanlar) Angola (Erkekler)
  • Best Fotomodel of World :Senegal (Bayanlar) Venezuella (erkekler)
  • Best Model of the World 3 :Meksika ( Bayanlar) İspanya (Erkekler)
  • Best Model of the World 2 :Azerbeycan( Bayanlar)  Türkiye(Erkekler)🙂🙂 Bravo İbrahim !!!!
  • Best Model of the World 1: Bulgaristan( Bayanlar)                               Sırbistan (Erkekler)

Best Model of the World 1.si seçilen Best Model of the Bulgaria , benim krasyonumdan bir kıyafet olan yukarıda gördüğünüz eflatun saten, swarowski taşalarla işli kıyafetle tacını giydi:)))   Yani  Best Model of the World’u ben giydirdim🙂

İşte Türkiye’yi bu yarışmada başarı ile temsil eden ve gurur kaynağımız sevgili arkadaşım Best Model of the World 2.si İbrahim Gayberi..İbrahim  gerçek bir centilmen, yakışıklı,kibar ve tam bir Best Model..Podyumda ondan daha iyi yürüyen bir erkek model tanımıyorum..

Ve  Best Gentleman of World , Best Model of Angola, gerçekten çok yakışıklı  ve catwalk’ı super..

Best Model Grace‘i alan  Best Model of China benim kreasyonumdan kırmızı bir kıyafet giymişti.

Best Model of the World 2.cisi arkadaşım Günay Museyeva (Azerbeycan)

Ve işte son  kare :Best Model of the World 1.cileri Bulgaristan ve Sırbistan :))

Peri masalının sonunda Prens ve Prenses elele…Aslında katılan ve derece alan herkes için peri masalı şimdi başlıyor… Önlerinde parlak bir gelecek uzanıyor..Tebrikler ve başarılar…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Bir Cevap Yazın

